הכל על משלוח בינלאומי וגורמי מסגרת זמן
כש חברות
לשילוח צד ג-דרופ גדל, הרחבת קהל הלקוחות שלה היא צעד חיוני. עסקים רבים מתחילים
ברמה המקומית, אך אם השירות שלהם יצליח, זה יהיה רק עניין של זמן להתחיל לפעול
בעולם. הפוטנציאל של החברה שלך מוגבר באופן משמעותי על ידי גישה לאלפי לקוחות
בינלאומיים.
מהו משלוח בינלאומי?
שילוח
בינלאומי הוא הובלת מוצרים בין מדינות בים, באוויר או בכביש. העברת סחורות מעבר
לגבולות בינלאומיים היא תהליך מסובך המוסדר על ידי הרבה חוקים וכללים. חברת שילוח
בינלאומית צריכה להכיר ולציית לתקנות משלוח בינלאומיות מסוימות כדי לייבא או לייצא
סחורות בהצלחה. הם גם חייבים לאסוף את הניירת הדרושה כדי לוודא שהמשלוחים שלהם
עוברים אישור מהמכס.
מכיוון
שלכל אומה יש חוקים וחוקים משלה, שילוח בינלאומי מסובך יותר מאשר משלוח מקומי.
משלוחים מסוימים אסורים לחלוטין במדינות מסוימות, שיש להן חוקים מגבילים יותר מאחרים.
משלוח בינלאומי מסובך יותר ממשלוח מקומי עקב חוקים ותקנות, אזורי זמן שונים,
מחסומי שפה והמרת מטבעות.
מסגרת הזמן המשותפת למשלוח בינלאומי
אחברת
גודל החבילה או המטען ושיטת המשלוח. זמן לעומת כסף הוא הפשרה העיקרית במשלוח
המטענים. הובלה אווירית ידועה באספקה המהירה שלה ברחבי העולם אך היא די יקרה.
מצד שני, משלוח סחורה על גבי דוברות מטען על פני המים לוקח יותר זמן אבל עולה
פחות. בדרך כלל ישנם חמישה תהליכים חשובים המעורבים במשלוח מוצרים בינלאומי
שמשפיעים גם על מסגרת הזמן:
1.
הובלות יצוא
2.
שחרור ממכס ליצוא
3.
הוֹבָלָה
4.
בדיקת מכס
5.
הובלות יבוא
סיכום
בדרך
כלל כדאי לשתף פעולה עם שותף בניהול הובלה בינלאומית. חברת שילוח ומתווך, לעומת
זאת, לא יספיקו. חברת שילוח היא צעד מתחת לחברת לוגיסטיקה צד שלישי (3PL), המתמחה
הן בלוגיסטיקה והן בהובלה. חברת משלוחים של צד שלישי תשפר את הנראות והאפקטיביות
הכוללת של שרשרת האספקה תוך חיסכון של זמן וכסף לחברה שלך. למידע נוסף, בקר- www.dlj.co.il
Comments
Post a Comment